طراحی سازه های نمایشگاهی در دیده شدن و تاثیرگذاری برند و محصول در دید مخاطب امری بسیار مهم است. در تحقق بخشیدن به این امر، طراح حرف اول را می زند. هدف طراح غرفه در نمایشگاه ها ماندگاری در ذهن شرکت کنندگان آن نمایشگاه است. اما طراحی غرفه برای نمایشگاه های دکوراسیون داخلی بسیار مهم و حتی سخت تر از طراحی برای نمایشگاه های دیگر است. زیرا خلاقیت در طراحی و تناسب محصول و نوع چیدمان حرف اول را در طراحی غرفه می زند. یک طراح در این نمایشگاه ها باید تمام توان خود را برای زیباتر نشان دادن غرفه به کار گیرد. در این مطلب در خصوص طراح خلاق لابل و طراحی غرفه های متفاوت لابل می خوانید.

گروه صنعتی لابل با بهره مندی از هنر و تخصص آقای حسین تجری، معمار و طراح جوان و خلاق مجموعه ی لابل توانسته است در نمایشگاه های مختلف حضوری متفاوت و خاص داشته باشد. عنوان غرفه برتر در نمایشگاه صنعت ساختمان سال 96 تنها یکی از دستاوردهای ایشان به شمار می رود. ایشان با تلفیق هنر مدرن و در نظر گرفتن زمینه های فرهنگی و اجتماعی در طراحی های منحصر به فرد خود توانسته اند رضایت کارفرما را در پروژه های مختلفی جلب نمایند.

طراحی غرفه های متفاوت لابل

غرفه های لابل در نمایشگاه های مختلف مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفته اند. جناب آقای تجری، کارشناس ارشد معماری انرژی و کارشناس طراحی گروه صنعتی لابل توانسته است به راحتی غرفه را به زیباترین شکل ممکن در معرض دید شرکت کنندگان قرار دهد. با اشراف به متریال لابل و اطلاعات دقیق از قابلیت آن ها، تجربه ی حضور و رصد غرفه های مختلف، خلاقیت و تلاش شبانه روزی، ایشان توانسته اند با طراحی های خاص خود لابل را به بهترین نحو معرفی نماید. تندیس غرفه برتر لابل در نمایشگاه صنعت ساختمان 96 را می توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید.

 

غرفه لابل در نمایشگاه های مختلف

لابل در نمایشگاه های مختلف نقشی پر رنگ داشته است. شما می توانید تصاویر طراحی شده ی نمایشگاه میدکس 97 را در زیر مشاهده نمایید. در تصاویر زیر غرفه لابل را در نمایشگاه های مختلف مشاهده می نمایید.

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر