تولید کننده سقف کششی در خاورمیانه

۱۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

انتخاب رنگ سقف کشسان

انتخاب رنگ سقف کشسان

انتخاب رنگ سقف کشسان یکی از تصمیمات مهمی است که قبل از سفارش سقف باید گرفته شود. در این مطلب با چند نکته مهم سعی کرده ایم شما را در انتخاب رنگ سقف کشسان مناسب راهنمایی کنیم.

1- محل نصب سقف کشسان

اینکه کاربری محیط شما چگونه است نقش بسیار مهمی در انتخاب رنگ دارد. برای مثال اگر محل کار شما یک فست فود رستوران باشد، از رنگ هایی استفاده کنید که موجب بیشتر شدن اشتها شود. رنگ هایی مانند قرمز، زرد و نارنجی انتخاب های بسیار مناسبی برای فست فودها هستند. چنانچه مایلید حس شکیل بودن را به مشتریان خود القا کنید، استفاده از سقف های کشسان ساده و تک رنگ آینه ای می تواند انتخاب مناسبی باشد. رنگ های سفید و مشکی از سری سقف های لاکر علاوه بر زیبایی، به بیشتر نشان دادن وسعت رستوران شما کمک می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
سقف سه بعدی

سقف سه بعدی

اگر با دیدن برخی تصاویر تصور کرده اید که این تصویر طرح برجسته ای دارد، شما هم گول طرح های سه بعدی طبیعی را خورده اید. در این مطلب سقف سه بعدی را بررسی می کنیم. سقف های سه بعدی می توانند منزل و اتاق شما را به شکل شگفت انگیزی عجیب و غیر عادی و در عین حال زیبا جلوه دهند. سقف ها و دیوارپوش های با طرح سه بعدی بی نهایت یا تونل زمان از طرح های بسیار پرطرفدار سقف کشسان هستند. این سقف را در تصویر مشاهده می کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
زنان برجسته دنیا در طراحی داخلی

زنان برجسته دنیا در طراحی داخلی

مانند اکثر شغل های دیگر، در زمینه طراحی داخلی و نمای ساختمان نیز زنان برای یافتن جایگاه معتبر برای خود باید وارد رقابت شدیدی با مردان می شدند. اما امروز ه زنان در کشورهای بزرگ دنیا به ویژه ایالات متحده امریکا، اکثر کرسی های این شغل پرطرفدار را به خود اختصاص داده اند. در گزارش آماری که اخیرا منتشر شده است، موسسه معماران امریکا اعلام داشته است که 69 درصد از کل طراحان این کشور را زنان تشکیل می دهند. در این مطلب زنان برجسته دنیا در طراحی داخلی را معرفی می کنیم.

در چند دهه اخیر صنعت دکوراسیون داخلی رشد چشم گیری داشته است و بسیاری از جدیدترین دستآوردهای این صنعت با سرعت بالایی وارد ایران می شوند. زنان معمار و طراح ایرانی نیز پا به پای مردان در حال دانش آموزی و فعالیت در صنعت دکوراسیون داخلی و طراحی نما هستند. در این مطلب علاوه بر زنان برجسته دنیا در طراحی داخلی به زنان برجسته و نامی ایرانی نیز اشاره می کنیم.

زنان برجسته دنیا در طراحی داخلی

زاها حدید

کمتر مقاله ای در مورد زنان معمار و طراح نامی دنیا را می بینید که در آن اسمی از زاها حدید برده نشود. زاها حدید معمار عراقی-انگلیسی است و اولین زن معمار برنده جایزه Pritzker است. او همچنین پر افتخارترین جایزه معماران انگلیس به نام استیرلینگ را نیز در دو سال پیاپی 2010 و 2011 از آن خود کرده است.

شاید معروفترین سازه ای که ایرانیان نیز از آن بازدید کرده اند ساختمان مرکز فرهنگی کشور آذربایجان باشد. این سازه به زیبایی ذهن خلاق و در عین حال متفاوت زاها حدید را نشان می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
سقف کاذب جدید

سقف کاذب جدید

در حدود هزار سال پیش سقف کاذب با هدف زیباتر کردن فضای داخلی و برای پوشاندن اتصالات سقف برای اولین بار در ژاپن مورد استفاده قرار گرفت. پس از آن با نیاز به قابلیت های مهم تر مانند قابلیت عایق صدا، دوام بیشتر، قیمت مناسب تر و وزن سبک تر، از معماران و مهندسین ساختمان خواسته شد تا متریال جدیدی برای سقف کاذب بسازند. بدین ترتیب تولید سقف کاذب مدرن از سقف های کاذب چوبی به گچی، ترموکول، آرمسترانگ و در نهایت به سقف کاذب جدید پی وی سی یا سقف کشسان رسید.

جا افتادن استفاده از سقف کاذب پی وی سی در ساختمان ها و منازل سراسر جهان زمان زیادی نبرد. این تکنولوژی در بدو ورود به دلیل دارا بودن مزیت های رقابتی بسیار بیشتری نسبت به انواع سقف های رایج در تمام دوران ها به زودی جای خود را در بین انبوه سازان، پیمانکاران و مردم عادی یافت.

انواع سقف کاذب:

سقف کاذب انواع مختلفی در سراسر جهان دارد اما چند نوع از این سقف های کاذب در ایران رایج تر بوده و بیشتر مورد استفاده در ایران قرار می گیرد:

  • سقف کاذب رابیتس

سقف کاذب رابیتس نوعی ورقه فولادی مشبک است که آن را به وسیله سیم های مفتولی به شبکه فرعی وصل می کنند. در رابیتس ملات کاملا چسبیده است و امکان ترک خوردن و ریزش بسیار کمی دارد. از این متریال برای دیوار و تزیینات سقف خانه استفاده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
در استفاده از رنگ های شاد در دکوراسیون تردید نکنید

در استفاده از رنگ های شاد در دکوراسیون تردید نکنید

استفاده از رنگ های شاد در فصل تابستان بسیار مرسوم است. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم به خانه خود رنگ روشن بزنید. خانه خود را رنگی کنید و لذت شادتر بودن را به خود هدیه دهید. پس شما هم در استفاده از رنگ های شاد در دکوراسیون تردید نکنید .

برای استفاده از رنگ شاد لازم نیست دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید!

برای استفاده از رنگ های شاد نیازی به تغییر بزرگ در خانه ندارید. شما می توانید به صورت مینیمال و جزیی چند وسیله خانه را به رنگ روشن در بیاورید. برای مثال در تصویر زیر میبینید که تنها یک قسمت دیوار و فرش خانه به رنگ سبز هستند که برای فصل بهار و تابستان بسیار مورد استفاده است.

استفاده از رنگ سبز در دیوار و کفپوش منزل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
لابل در نمایشگاه صنعت ساختمان

لابل در نمایشگاه صنعت ساختمان

این روزها تب نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برای علاقه مندان به نوآوری های صنعت ساختمان و ساختمان سازی بسیار داغ است. علاقه مندان به حوزه صنعت ساختمان از سرتاسر ایران به تهران آمده و از این نمایشگاه بازدید می کنند. نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بزرگترین نمایشگاه در حوزه ساختمان سازی و نمای ساختمان است که به صورت سالیانه در محل دائمی نمایشگاه های تهران، در مساحتی به میزان 53000 متر مربع برگزار می شود. امسال هم لابل در این نمایشگاه حضوری فعال دارد. علاقه مندان می توانند انواع سقف لابل در نمایشگاه صنعت ساختمان را از نزدیک بازدید کنند.

در تصاویر زیر غرفه لابل در نمایشگاه صنعت ساختمان را مشاهده می کنید که با انواع سقف کشسان لابل ساخته شده است. این نمایشگاه تا تاریخ 18 مرداد ماه ادامه دارد و شما می توانید از ساعت 10 صبح تا 8 غروب از نمایشگاه بازدید کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
تفاوت سقف کشسان و پلکسی در چیست؟

تفاوت سقف کشسان و پلکسی در چیست؟

سقف کشسان لابل چیست ؟

سقف لابل را می توان یکی از مدرن ترین انواع سقف کاذب دانست. این سقف از پارچه ای از جنس پی وی سی ساخته می شود که دارای قابلیت کشسانی است، به این معنی که می توان با گرمادهی به پارچه، آن را به اندازه دلخواه کشید و سپس روی پروفیل های ویژه سقف لابل نصب کرد. از پارچه سقف لابل می توان به عنوان دیوارپوش نیز استفاده کرد. سقف لابل دارای قابلیت نورپردازی بوده که این قابلیت یکی از عناصر مهم زیباسازی دکوراسیون و طراحی داخلی به حساب می آید.سقف کشسان لابل دارای 50 سال عمر مفید و 12 سال گارانتی می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
سقف کشسان لابل در برنامه ماه عسل

سقف کشسان لابل در برنامه ماه عسل

هر سال با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، سنتی دیرین به زندگی مسلمانان جهان باز می گردد و زنده می شود. به طوری که سبک زندگی انسان برای مدتی کوتاه تغییر می کند. همچنین در ماه مبارک رمضان یکی از تغییرات بزرگی که شاهد هستیم، پخش برنامه های تلوزیونی مربوط به این ماه مبارک می باشند. یکی از این برنامه های مشهور و تاثیر گذار، برنامه تلوزیونی ماه عسل است. یکی از نکته هایی که همیشه و هر سال ذهن بیننده را درگیر کرده و بیننده را به تماشای این برنامه جذب می کند، دکوراسیون و طراحی داخلی برنامه ماه عسل می باشد. هر سال شاهد دکوراسیون و نمای داخلی متفاوت، عجیب و زیبا در استودیو و محیط اجرای برنامه ماه عسل هستیم. دکوراسیون این برنامه در سال 96 نیز دکوراسیون و نمای داخلی برنامه ماه عسل از این قاعده مستثنا نبوده است. گروه صنعتی لابل مفتخر است اعلام نماید که دکوارسیون نمای پشتی برنامه ماه عسل در سال جاری به دست توانمند این شرکت انجام شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
مزایا و معایب سقف چوبی

مزایا و معایب سقف چوبی

همانطور که در مطلب پیشین مطالعه کردید، استفاده از چوب به عنوان اصلی ترین مصالح ساخت خانه، از دیرباز در بین مردم رایج بوده است. این متریال پرکاربرد در همه قسمت های خانه به عنوان سقف، دیوار و کف استفاده می شد. امروزه برخی مصالح مانند بتن، سنگ، گچ و غیره به دلیل عدم آسیب به محیط زیست و استحکام و پایداری بیشتر جای چوب را در ساختمان سازی گرفته اند. با این وجود چوب همچنان متریالی پر طرفدار در ساختمان سازی است اما نوع استفاده آن از اصلی به متریال تزیینی و دکوراتیو تغییر کرده است. امروزه از چوب برای گرم و دنج کردن فضای خانه در کنار مصالح دیگر و رنگ های خنثی استفاده می کنند. در این مطلب مزایا و معایب سقف چوبی را با هم مرور می کنیم.

استفاده از چوب به عنوان کفپوش و سقف خانه بسیار مرسوم است. چوب به رنگ های بی روح و خنثی انرژی و تحرک می بخشد و به اعضای خانه و مهمانان حس نزدیکی می دهد. سبک طراحی منحصر به فردی نیز به استفاده عام از چوب اختصاص داده شده است که آن را سبک روستیک می نامند. در سبک روستیک با استفاده از رنگ های گرم، به خانه حس قدمت، سنتی و دهکده ای می بخشند که راه جذابی برای دوری هر چند کوتاهی از زندگی ماشینی شهری است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
سقف چوبی

سقف چوبی

سقف های چوبی از زمان های دور تا به حال  در مناطق مختلف جهان، اعم از روستایی و شهری بسیار مورد استفاده بوده است. سقف های چوبی را معمولا در سبک روستیک و برای برقرار کردن فضایی دنج و گرم در خانه به کار می برند. امروزه استفاده ازسقف چوبی برای القای حس تازگی و طبیعت گرایی نیز استفاده می کنند. با استفاده از چوب می توانید فضایی شیک و اسپورت به خانه ببخشید و لذت زندگی را دو برابر کنید.

قیمت سقف چوبی

چوب جزو محصولاتی است که استفاده بیش از حد آن و جایگزین نکردن آن موجب آسیب به محیط زیست می شود. به همین دلیل استفاده بیش از حد مجاز از جنگل ها ممنوع است. به همین دلیل چوب های مرغوب کمتری را می توان یافت و قیمت چوب های مرغوب نیز بسیار  بالا است. قیمت سقف های چوبی مختلف نیز بستگی به کیفیت آن چوب دارد. هنگام خرید سقف، ممکن است شما به خرید چوب های متوسط و با کیفیت پایین تر راضی شوید، اما در این مواقع چوب دریافتی شما ضد آب نیست و امکان از بین رفتن و خورده شدن آن بسیار بالا است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل