تولید کننده سقف کششی در خاورمیانه

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

دکوراسیون لحظه آخری شب یلدا

دکوراسیون لحظه آخری شب یلدا

موضوع و بحث داغ این روزها طولانی ترین شب سال، یعنی شب یلدا است. تنها چند روز تا شب یلدا باقی مانده است و اگر برای دکوراسیون این شب به یاد ماندنی فکری نکرده اید این مطلب برای شما است. شب یلدا و جشن یلدا از عیدهای بسیار مهم ایرانیان است. این آیین باستانی به ما نشان می دهد دقیقه های در کنار هم بودن چقدر مهم هستند. اما این دقیقه ها را می توانید به زیبایی به زیباترین دقایق خانه نیز تبدیل کنید. اگر تا این لحظه نتوانستید برای شب یلدا دکوراسیون خود را آماده کنید، می توانید در مطلب « دکوراسیون لحظه آخری شب یلدا » همراه ما باشید.

دکوراسیون لحظه آخری شب یلدا

با چیدن دکوراسیون یلدا به روشی بسیار آسان هم از مهمانان خود در خانه ای زیبا پذیرایی می کنید هم خاطره ای دلنشین در ذهن مهمانان خود ثبت می کنید. اما چطور می توان دکوراسیونی سریع و جذاب برای شب یلدا داشت؟ در ادامه مطلب با چند روش ساده به شما نشان می دهیم که چگونه به راحتی با انار، ظروف عادی، شمع و گل می توانید فضای خانه را یلدایی کنید.

سبد گل یلدایی

یکی از را های به وجود آوردن حس یلدایی درست کردن سبد گل های مختلف با نمادهای یلدا مانند انار می باشد. در تصاویر زیر چند ایده ی سبد گل یلدایی را می بینید که به زیبایی با چند گل تزیین شده‌اند. برای درست کردن ظرف این سبد گل می توانید از قوطی های مختلفی که برای نگهداری خوراکی در خانه هستند، استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
نمونه های اجرایی سقف کشسان لابل

نمونه های اجرایی سقف کشسان لابل

در این مطلب در مورد نمونه های اجرایی سقف کشسان و محل نصب آن ها و علل نصب سقف کشسان در این مکان ها به شما اطلاعاتی داده می شود. نمونه های اجرایی سقف کشسان لابل را می توانید در فضاهای مختلفی مشاهده بفرمایید. برخی از این فضاها جزو مکان های معروف کشور هستند که آن ها را به خوبی می شناسید. در ادامه نمونه های اجرایی سقف کشسان لابل را مشاهده می نمایید.

نمونه های اجرایی سقف کشسان لابل در سالن آمفی تئاتر وزارت کشور

سقف کشسان لابل محدود به مکان خاصی نمی شود. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید سالن وزارت کشور یکی از اماکنی است که در آن سقف لابل نصب شده است. سقف کشسان سالن وزارت کشور از جنس ساتن چاپی بوده و با رشته های اس ام دی نصب شده در پشت سقف نورپردازی شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل

سقف کشسان لابل در همایش آسیایی، همدان 2018

در شهریور ماه سال جاری همایشی با عنوان «همدان 2018، پایتخت گردشگری آسیا» با میزبانی شهر همدان برگزار شده است. این همایش در سالن آمفی تئاتر استانداری همدان با حضور معاون اول رئیس جمهور دکتر جهانگیری، رییس سازمان میراث فرهنگی و ٨٥ سفیر از کشورهای آسیایی و اروپایی برگزار شده است. در این همایش بر اهمیت سرمایه گذاری در بخش های مختلفی همچون حمل و نقل، گردشگری، راه و مسکن و … تاکید شده است. استاندار همدان نیز آمادگی این استان برای تبادلات در همه زمینه ها به ویژه حوزه گردشگردی را با کشورهای عضو مجمع گردشگری آسیا اعلام نمود. در مطلب « سقف کشسان لابل در همایش آسیایی، همدان 2018 » با دکوراسیون صحنه ی این همایش بیشتر آشنا خواهیم شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
سقف ترنسپرنت و نور

سقف ترنسپرنت و نور

احتمالا در مورد سقف کشسان ترنسپرنت در مطالب پیشین لابل خوانده اید. در مطلب « سقف ترنسپرنت و نور » اطلاعات کاملتری در مورد این نوع سقف لابل در اختیار شما گذاشته می شود.

سقف ترنسپرنت و نور

سقف ترنسپرنت دارای ضخامت 0.18 میلیمتری است که این سقف را به نازک ترین سقف در بین انواع متریال کشسان لابل تبدیل می کند. به همین دلیل رشته های LED نصب شده در پشت سقف به خوبی نور خود را در محیط ساطع نموده و نور مورد نیاز محیط به راحتی تامین خواهد شد. نورپردازی مورد استفاده در سقف کشسان ترنسپرنت، نورپردازی به صورت بک لایت است. این نوع نورپردازی در پشت سقف نصب می شود. در محیطی که سقف ترنسپرنت لابل نصب شده است نیازی به لوستر و ابزار روشنایی دیگر وجود ندارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
سقف کشسان طرح چوب

سقف کشسان طرح چوب

سقف های کاذب طرفداران زیادی در بین افرادی دارند که به مدرنیزه کردن خانه های خود علاقه زیادی دارند. اما آیا افرادی که به سقف های ساده، سنتی، چوبی و نقاشی شده علاقه دارند نمی توانند از سقف های کاذب استفاده کنند و از زیبایی آن بهره ببرند؟ این مطلب برای علاقه مندان به سقف های چوبی نوشته شده است. سقف کشسان طرح چوب می تواند بهترین انتخاب برای این افراد باشد.

با تکنولوژی به روز سقف کشسان می توان این نوید را به طرفداران انواع سقف داد که می توان به راحتی هر طرح و نقش مورد نظر را روی سقف خانه داشت. در پنل های گچی و دیگر انواع سقف کاذب که فرمی یک شکل دارند و از تنوع رنگی و طرحی برخوردار نیستند امکان داشتن سقف های ساده و شکیل وجود ندارد. اما سقف های کشسان با قابلیت چاپ این امکان را به شما می دهنند که سقف مورد نظر خود را با چاپی خاص و ویژه داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
سقف کشسان در هتل پیام اراک

سقف کشسان در هتل پیام اراک

هتل 4 ستاره پیام یکی از هتل های بین المللی شهر اراک می باشد که در فصل بهار سال 1395 افتتاح گردید. این هتل در قلب شهر اراک قرار دارد و دسترسی آسان به امکانات شهری و مراکز تفریحی موجب محبوبیت این هتل در بین مسافران شده است. یکی از مواردی که در هنگام ساخت هتل های بزرگ بسیار مورد توجه است مصالح مورد استفاده، طراحی داخلی، آیتم های دکوراسیون داخلی، مکان و موقعیت قرارگیری آن ها است. به همین دلیل انتخاب اجزای دکوراسیون داخلی برای هتل ها بسیار حیاتی است. در ادامه مطلب سقف کشسان در هتل پیام اراک می خوانید که مزایای استفاده از سقف کشسان در محیط هتل ها چیست.

دکوراسیون داخلی هتل ها

در دکوراسیون داخلی هتل ها مهم ترین عامل سبک معماری هتل است. ابعاد و سبک معماری هتل نشان دهنده ی نحوه طراحی داخلی، آیتم های دکوراسیون داخلی، نحوه ی فضا سازی و پوشش پرسنل نیز می باشد. بنابراین برای دکوراسیون داخلی هتل ها نیاز به طراحی دقیق بنا، فضای سبز، طراحی داخلی و هماهنگی و برقراری تناسب  بین این عوامل است. در نتیجه انتخاب طراح مناسب امری حیاتی است. انتخاب طراح حرفه ای می تواند به هتل شما روح ببخشد و شما را در خاطره ها ثبت کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
تاثیر سقف کشسان در رفع نم و رطوبت خانه

تاثیر سقف کشسان در رفع نم و رطوبت خانه

یکی از مشکلاتی که خانواده های زیادی با آن دست و پنجه نرم می کنند مشکل نم و رطوبت خانه است.  نم و رطوبت در خانه از طرق مختلفی بوجود می آیند. راه های پیشگیری و راه های رفع متعددی برای آن ها تعبیه شده است. با به کارگیری این راه ها می توان در اسرع وقت مشکل به وجود آمده را رفع و رجوع کرد. تشخیص به موقع نم زدگی و رطوبت امری بسیار مهم است. در صورت تشخیص دیرهنگام، نم و رطوبت می تواند خسارات جبران ناپذیری را به منزل شما وارد کند. در این مطلب در مورد راه های جلوگیری از نم و رطوبت در خانه می خوانید. همچنین می خوانید که تاثیر سقف کشسان در رفع نم و رطوبت خانه چگونه است.

دلایل ایجاد نم و رطوبت در خانه

نم و رطوبت سقف: دلیل عمده ایجاد نم و رطوبت از سقف خانه ایزولاسیون نادرست است. انتخاب ایزوگام مناسب، اجرای صحیح آن و ترمیم به موقع آن از اقدامات مهم جهت پیشگیری است. دلیل دیگر آن ترکیدن لوله های و جریانات آبی سقف منزل است. این اتفاق در خانه های آپارتمانی رایج تر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
سقف کشسان لابل در هتل کریاس پالاس یزد

سقف کشسان لابل در هتل کریاس پالاس یزد

به تازگی هتل 5 ستاره کریاس پالاس واقع در شهرستان میبد یزد تاسیس گردیده است. این مجتمع اقامتی تفریحی 5 ستاره دارای استخر، مراکز تجاری، شهربازی، آتلیه عکاسی، رستوران، کافی شاپ، هلی پورت، روف گاردن، سینما رو باز 4000 نفری و … می باشد. در جای جای این هتل مجلل از به روز ترین استندارد های جهان استفاده شده است و مواد و مصالح به کار گرفته برای ساخت هتل جزو بهترین متریال روز دنیا است. گروه صنعتی لابل اجرای سقف کشسان لابل در هتل کریاس پالاس یزد را به عهده داشته است. سقف کشسان به کار رفته در سقف این مجموعه از نوع ترنسپرنت می باشد. در ادامه در مورد ویژگی ها و مزایای این نوع سقف بیشتر می خوانیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
ساخت جزیره در آشپزخانه های کوچک

ساخت جزیره در آشپزخانه های کوچک

جزیره آشپزخانه چیست؟ مزایای داشتن جزیره در آشپزخانه چیست؟ آیا ساخت جزیره در آشپزخانه های کوچک ممکن است؟ پاسخ به همه ی این سوالات را در این مطلب می خوانید. در این مطلب 4 روش برای ساخت جزیره در آشپزخانه های کوچک نوشته شده است. این روش ها راحت و کاربردی هستند و به راحتی به شما امکان داشتن جزیره آشپزخانه را می دهند.

جزیره آشپزخانه چیست و چه مزایایی دارد؟

جزیره آشپزخانه نوعی پیشخوان است که در وسط آشپزخانه قرار دارد و دارای سینک و شیر آب جداگانه است. جزیره باعث زیبایی هرچه بیشتر دکوراسیون آشپزخانه و دکوراسیون منزل می شود. در جزیره آشپزخانه می توان کابینت و  گاز رومیزی نصب کرد که کارایی جزیره را افزایش می دهد. مزایای جزیره آشپزخانه را در زیر می خوانید:

  • زیباسازی دکوراسیون منزل
  • به علت داشتن کابینت های مجزا جزیره، فضای آشپزخانه را جادارتر می کند.
  • جایی بسیار مناسب برای غذاخوری دوستانه و عدم نیاز به داشتن میز نهارخوری
  • کاربردی تر کردن فضای آشپزخانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
سقف کشسان را چه موقع می توان نصب کرد؟

سقف کشسان را چه موقع می توان نصب کرد؟

سقف کشسان لابل تکنولوژی جدید حوزه دکوراسیون داخلی است که در دهه اخیر علاوه بر افراد جامعه، مورد توجه ارگان ها و سازمان های زیادی قرار گرفته است. اما سقف کشسان لابل چیست؟ آن را در چه فضایی می توان نصب کرد؟ و سقف کشسان را چه موقع می توان نصب کرد؟ برای یافتن پاسخ این سوالات با ما همراه باشید.

سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان نوعی سقف کاذب است که با فاصله کمی از سقف اصلی نصب می شود. این سقف از رول های پی وی سی یا به اصطلاح پارچه کشسان ساخته می شود. این پارچه ها امکان چاپ را نیز دارند. با استفاده از تکنولوژی چاپ UV، لابل می تواند تا عرض 5 متر چاپ انجام دهد که عریض ترین نوع چاپ کشسان است. این سقف مزایای خارق العاده ای دارد که می توانید با مراجعه به لینک مزایای سقف کشسان آن را مطالعه نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل