در شهریور ماه سال جاری همایشی با عنوان «همدان 2018، پایتخت گردشگری آسیا» با میزبانی شهر همدان برگزار شده است. این همایش در سالن آمفی تئاتر استانداری همدان با حضور معاون اول رئیس جمهور دکتر جهانگیری، رییس سازمان میراث فرهنگی و ٨٥ سفیر از کشورهای آسیایی و اروپایی برگزار شده است. در این همایش بر اهمیت سرمایه گذاری در بخش های مختلفی همچون حمل و نقل، گردشگری، راه و مسکن و … تاکید شده است. استاندار همدان نیز آمادگی این استان برای تبادلات در همه زمینه ها به ویژه حوزه گردشگردی را با کشورهای عضو مجمع گردشگری آسیا اعلام نمود. در مطلب « سقف کشسان لابل در همایش آسیایی، همدان 2018 » با دکوراسیون صحنه ی این همایش بیشتر آشنا خواهیم شد.

سقف کشسان لابل در همایش آسیایی، همدان 2018

وجود بیش از 1800 اثر با قدمت تاریخی موجب شده است تا استان همدان به نام « پایتخت تاریخ و تمدن ایران و پایتخت گردشگری آسیا» شناخته شود .به همین دلیل سقف کشسان لابل با طرحی تاریخی و سنتی بر سقف جایگاه سالن آمفی تئاتر استانداری همدان نصب گردیده است. سقف کشسان لابل به عنوان متریالی با قابلیت چاپ تصاویر دلخواه و نصب بسیار سریع به سازه ای مورد اعتماد برای نصب در سالن های همایش، آمفی تئاتر ها، نمایشگاه ها و شوروم ها بدل شده است. امروزه شاهد استقبال هرچه بیشتر از این نوع متریال به عنوان سازه های نمایشگاه ها هستیم و همچنین از آنجاییکه امکان نورپردازی در پشت سقف کشسان وجود دارد، می توان به زیبایی از این سقف برای درخشان تر و جذاب تر نشان دادن فضای نمایشگاه، شوروم ها و فروشگاه ها استفاده کرد.

سقف چاپی لابل

سقف کشسان چاپی لابل را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای شخصی سازی محیط و فضای داخلی در نظر گرفت. به همین دلیل به افرادی که دکوراسیون داخلی آن ها پیرو طرح ها و الگوهای خاص است بسیار پیشنهاد می شود. مطمئنا داشتن الگو های خاص روی مبلمان، کوسن ها و فرش امری طبیعی است. آنچه می تواند دکوراسیون یک محیط را از حالت یکنواخت خارج کند و آن را به جایی متفاوت و خاص تبدیل کند، سقف آن محیط است. هماهنگی سقف و دکوراسیون داخلی منزل را می توانید با سقف چاپی لابل داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر، قیمت و نحوه سفارش، لطفا فرم موجود در صفحه ثبت سفارش را پر کنید.