تولید کننده سقف کششی در خاورمیانه

۱۴ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

سقف کشسان در دکوراسیون مطب پزشک

سقف کشسان در دکوراسیون مطب پزشک

وقتی به مطب یک پزشک فکر می کنید اولین چیزی که به ذهنتان می آید چیست؟ ممکن است انتظارهای طولانی و استرس و اضطراب حس هایی باشد که به سراغ شما بیاید. مطب پزشکان یکی از مکان هایی است که با دکوراسیون صحیح و استفاده از عوامل آرامش بخش می توان از میزان اضطراب بیماران و همراهان در آن ها کاهید. چند نکته مهم باید در دکوراسیون داخلی مطب و مراکز بهداشتی درمانی رعایت شود. برای مثال مطب پزشک باید آرامش دهنده به بیماران و همراهان آنان باشد. همچنین مطب پزشک باید دارای زیبایی ظاهری برای انتظار گاه طولانی افراد باشد. علاوه بر آن از آنجایی که ممکن است افراد با بیماری های واگیر دار در مطب ها و مراکز بهداشتی درمانی رفت و آمد داشته باشند، باید محیطی کاملا بهداشتی بوده و با وسایل و لوازم آنتی باکتریال، دکوراسیون آن چیده شود. از همین رو دیوارپوش و سقف کشسان در دکوراسیون مطب پزشک را به شما معرفی می کنیم. در ادامه در مورد سقف کشسان بیشتر می خوانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

سقف کاذب کشسان جدیدترین نوع سقف است که از ابداع آن سال های زیادی می گذرد. اما این سقف در حدود یک دهه است که به بازار ایران وارد شده است و به سرعت در حال پیدا کردن راهی به سوی خانه های ایرانی است. سقف کشسان قابلیت های فراوانی دارد که این قابلیت ها به این سقف جذابیت خاصی بخشیده اند. برای مثال یکی از ویژگی های این سقف مدرن، قابلیت جابجایی آن است. پس اگر مستاجر هستید می توانید سقف لابل را با خود به خانه جدید ببرید. در مطلب جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان به دنیایی از جذابیت وارد می شوید و قابلیت های آن را بهتر می بینید.

سقف کشسان لاکر، آینه روی سقف

همانطور که می دانید سقف کشسان دارای تنوع زیادی است. یکی از انواع سقف کشسان سقف لاکر یا سقف آینه ای است. این سقف بخصوص، سطحی کاملا صاف دارد که مانند آینه چیدمان منزل را در خود منعکس می کند. این سقف به صورت کاملا ساده، به همراه نورپردازی پشت کار (تنها در لاکر سفید) و به همراه نورپردازی بیرونی قابل استفاده است.

در تصویر زیر به خوبی می بینید که چگونه می توان آینه ی بزرگ و زیبایی را روی سقف داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
دکوراسیون خانه های کوچک ، ایده هایی که معجزه می کنند

دکوراسیون خانه های کوچک ، ایده هایی که معجزه می کنند

به دلیل عواملی چون پر جمعیت تر شدن شهرها، هزینه های بالای خرید خانه، گذراندن وقت کمتر در خانه و… شاهد بیشتر شدن خانه های آپارتمانی کوچک هستیم. به تدریج نیاز جامعه به سمت خرید خانه های کوچک تر و اقتصادی تر متمایل شده است. اما آیا داشتن منزل کوچک به معنای داشتن خانه ای بی روح است؟ خیر. شما می توانید با چند ترفند ساده دکوراسیون داخلی، زیبایی را به خانه کوچک خود بیاورید. در مطلب « دکوراسیون خانه های کوچک ، ایده هایی که معجزه می کنند » در مورد بهترین دکوراسیون برای خانه های کوچک می خوانید.

از فضای دیوار استفاده کنید

دیوارهای یک خانه بزرگترین منبع دست نخورده برای استفاده هستند. البته که دیوارهای خانه برای نصب تابلو بسیار مناسب هستند اما از آن ها می توان استفاده کاربردی تری داشت. یکی از استفاده های کاربردی که در عین حال به زیبایی منزل نیز کمک می کند طبقه بندی آن است. با طبقه بندی و قرار دادن شلف های دیواری می توانید فضای زیادی در خانه ایجاد کنید. از این فضا برای قرار دادن گلدان، کتاب، لوازم تزیینی و … استفاده کنید. در زیر تصاویری را می بینید که به شما ایده هایی برای استفاده از فضای دیوار می دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
وسایل تزیینی خاص و زیبا در دکوراسیون داخلی

وسایل تزیینی خاص و زیبا در دکوراسیون داخلی

خانه ای که در آن زندگی می کنیم بازتابی از شخصیت خاص و ویژه فردی هر انسان است. پس طبیعی است که افراد مایل باشند خانه خود را مانند شخصیت فردی خود به مکانی خاص و متفاوت تبدیل کنند. همین قانون برای محیط کاری نیز صدق می کند. برای مثال مدیری را می بینید که حاضر نیست رنگی را برای دفتر کاری خود استفاده کند که در همه دفاتر استفاده می شود. به همین دلیل علاوه بر انتخاب رنگ، چیدمان و آیتم های تزیینی و دفتری مورد علاقه خود می تواند با راهنمایی یک طراح داخلی، تمام این آیتم ها را به استانداردها و قوانین موجود نیز نزدیک کند. مروری بر ایده وسایل تزیینی خاص و زیبا در دکوراسیون داخلی به شما نشان می دهد که تفکر هوشمندانه تا چه حد می تواند در انتقال حس خوب به افراد حاضر در محیط تاثیر گذار باشد.

توجه به این نکته ضروری است که شناخت عملکرد و حس منتقل کننده هر رنگ، آیتم و نشانه در کنار سلیقه شخصی ترکیبی از تناسب و شخصی سازی را به وجود می آورد. این کار تنها به کمک همکاری طراح داخلی و کارفرما ممکن می شود. بنابراین در وهله اول انتخاب طراح داخلی حرفه ای یک امر مهم و ضروری است. در زیر ایده های آیتم های تزیینی خاص و زیبا در دکوراسیون داخلی را مشاهده می کنید. ممکن است این ایده ها موجب جرقه ی خلاقیت در ذهن شما شود.

آینه: از قاب چهار گوش تا ایده شخصی

آینه یکی از وسایل ضروری خانه است. اما همیشه نیازی به محصور کرده این وسیله در قاب چهار گوش نیست. نگاهی به خلاقیت جذاب با آینه خلاقانه در تصاویر زیر بیاندازید. می توانید با شکل دادن آینه، آن را به وسیله ای تزیینی و کاربردی تبدیل کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل

باید ها و نباید های نصب پرده در منزل

برای بسیاری از خانم های خانه نصب پرده در منزل  یکی از مهم ترین بخش های تزیینات داخلی است. اما نمی توان به پرده تنها به چشم یک آیتم دکوراتیو و تزیینی در منزل نگاه کرد. کاربرد پرده در وحله اول تنظیم نور دریافتی از بیرون، پوشش دادن فضای درون خانه و در نهایت زیباتر کردن دکوراسیون داخلی منزل است. در این مطلب باید ها و نباید های نصب پرده در منزل را با هم می خوانیم.

اینکه پرده در زیباسازی فضای داخلی منزل و محیط کار تاثیر به سزایی دارد امری بدیهی است. اما اگر نکات ابتدایی و باید ها و نباید های نصب پرده در منزل و نگهداری پرده را ندانیم ممکن است این آیتم زیبا موجب ایجاد نقصان در دکوراسیون داخلی منزل شود. به همین دلیل قبل از انتخاب پرده و نصب آن مطالب مفید موجود در اینترنت را مطالعه نمایید. اگر در حال تغییر دکوراسیون هستید می توانید با طراح داخلی خود مشورت کنید و از او اطلاعات تخصصی تری نیز دریافت کنید.

باید: نصب پرده نزدیک به سقف و عریض

با استفاده از این روش می توانید پنجره های خانه خود را عریض و محیط داخلی منزل خود را بزرگتر نشان دهید. اگر پرده خود را به اندازه 20 سانتی متر بالاتر از قاب پنجره و یا حتی چند سانتی متر پایین تر از سقف نصب کنید فضای داخلی منزل شما مجلل و شیک تر دیده می شود. دانستن باید ها و نباید های نصب پرده در منزل به شما کمک می کند انتخاب بهتر و مناسب تری داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
نکات اساسی برای انتخاب طراح حرفه ای

نکات اساسی برای انتخاب طراح حرفه ای

مسیر تبدیل شدن به یک طراح داخلی موفق پر از چالش است. شغلی همچون طراحی داخلی نیاز به درجه بالایی از اشتیاق دارد. کسی که طراحی داخلی را به عنوان حرفه انتخاب می کند باید بتواند به سطحی برسد که بتواند از این حرفه کسب درآمد کند. زمانی هم که به سطح مورد نظر رسید باید برای تداوم و استحکام جایگاه خود تلاش کند. در این مطلب با هم نظر طراحان ارشد اریک مالاری و آلیا سوفان را در مورد نکات اساسی برای انتخاب طراح حرفه ای و جسور می خوانیم.

آشنایی با سبک های مختلف

یک طراح داخلی بزرگ، باید دانش جامعی از انواع سبک ها، زیبایی شناسی و تکنیک های مختلف داشته باشد. ممکن است یک طراح بر اساس سلیقه شخصی و تخصصی خود یک سبک خاص را ترجیح بدهد یا به اصطلاح “امضای شخصی” خود را در طراحی داشته باشد. امضای شخصی به عبارتی نشان هایی از علایق شخصی خود طراح است که در تمامی دیزاین های داخلی به گونه ای محسوس یا نامحسوس دیده می شود. اما هر فضای کاری، مانند یک بوم خالی است و هرگز نباید با کپی از کار قبلی طراح پر شود.

طراح باید از سبک های پرطرفدار مانند سبک امروزی، مینیمالیست و اسکاندیناوی تا سبک های کمی کلیشه ای مانند بوهمیا و شَبی شیک (شیک و شلخته) مطلع باشد و از آن ها الهام بگیرد. طراحان برجسته اغلب روش های جدید و جالب را برای ترکیب کردن عناصر خارج از قاعده ی برخی از این سبک ها در طراحی خود پیدا می کنند. آلیا سوفان، طراح ارشد داخلی می گوید: “یکی از ویژگی های کلیدی طراح داخلی، انعطاف پذیری، سازگاری و استقبال از سبک های جدید طراحی است.”

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

با تغییر هر فصل، میل به تغییرات شخصی در افراد بروز پیدا می کند. با فرا رسیدن فصل جذاب و رنگارنگ پاییز، میل به تغییر رنگ و مرتبط کردن منزل با طبیعت در افراد زنده می شود. ممکن است شما تنها تصویر پس زمینه گوشی خود را به یک تصویر پاییزی تغییر دهید. اما بعضی از افراد جسورانه تر عمل می کنند و قدم های بلندتری برمی دارند. تغییر دکوراسیون منزل یکی از قدم های بلند، مهیج و البته ساده است. ممکن است با شنیدن تغییر دکوراسیون فصلی به فکر تغییرات بزرگ و هزینه های بالای طراحی داخلی بیافتید اما اندازه و هزینه های این تغییرات را با دریافت راهنمایی از افراد متخصص می توانید به حداقل برسانید. در مطلب ” طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز ” با هم نگاهی به مد در طراحی داخلی فصل پاییز می اندازیم.

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

اخیرا در مجله مد لوازم منزل سال 2018، دیزاینر های بین المللی چند آیتم و سبک را برای پاییز امسال در نظر گرفته اند. در مد طراحی داخلی پاییز امسال، طراحان داخلی نظراتی در مورد مبلمان، اشکال و الگوهای روی لوازم منزل، سبک و طیف رنگی منزل و … داشته اند که در ادامه برخی از آن ها را می خوانیم.

مبلمان منحنی

مبلمان منحنی به بسیاری از خانه هایی که دکوراسیون آن کمی قدیمی شده است شکل و شمایلی مدرن می دهد. یعنی تنها با تهیه این مبلمان می توانید  قرار دادن این نوع مبلمان در فضای نشیمن منزل، فضای دایره ای برای مکالمه به وجود می آورد که بر حس صمیمیت در بین افراد تاکید دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
آب گرفتگی پشت سقف کشسان

آب گرفتگی پشت سقف کشسان

این سوال متداول در مورد سقف کشسان وجود دارد که اگر ترکیدگی لوله های آب موجود در سقف، موجب آب گرفتگی پشت سقف کشسان شود، آیا برای سقف کشسان مشکلی پیش خواهد آمد؟ چگونه باید این مشکل را رفع کرد؟ برای مرتفع کردن این مشکل شما به تنهایی نمی توانید آب موجود در پشت سقف را تخلیه کنید. متخصصین نصب سقف کشسان لابل برای حل مشکلات سقف شما آماده ارائه خدمات هستند. اما برای رفع این مشکل چه می توان کرد؟

آب گرفتگی پشت سقف کشسان

یکی از مشکلاتی که اکثر سقف های سنتی با آن مواجه می شوند ترکیدگی لوله ها و نشت آب از سقف است که موجب ریزش آب به منزل می شود. اگر این مشکل برای سقف های سنتی، پنل های گچی و انواع دیگر سقف های کاذب به وجود بیاید چاره ای جز تخریب سقف و تعمیر لوله های آب و اتصالات وجود ندارد. در این مورد سقف های کاذب آسیب می بینند و صاحب منزل ناچار به نصب مجدد سقف است که هزینه های زیادی نیز دارد. اما سقف کشسان لابل نه تنها با قرار گرفتن در معرض آب دچار نم زدگی و رطوبت نمی شود بلکه وزن آب نشت پیدا کرده از سقف را تا 150 کیلوگرم در متر مربع در خود تحمل کرده و مانع ریزش آب به منزل می شود. در تصویر زیر نمایی از سقف کشسان لابل را مشاهده می کنید که ریزش آب را مهار کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
چاپ دو رو سقف کشسان

چاپ دو رو سقف کشسان

یکی از مزایای سقف کشسان، امکان چاپ روی آن است. این قابلیت موجب می شود بتوان طرح هایی که در نظر افراد ایده آل می آید روی سقف کشسان منازل و محیط کار آن ها با کیفیت و وضوح بالا چاپ شود. چاپ سقف کشسان به وسیله دو دستگاه چاپ Ecosolvent و UV انجام می شود. در چاپ های معمولی یا ساده تنها یک طرف پارچه کشسان چاپ می شود. اما در چاپ دو رو، ابتدا بر روی پارچه و سپس بر پشت پارچه کشسان چاپ انجام می شود. چاپ دو رو سقف کشسان تنها با استفاده از دستگاه چاپ UV انجام می شود. چاپ سقف کشسان در دستگاه UV با سرعت بسیار بالا و کیفیت مثال زدنی صورت می گیرد.

چاپ دو رو سقف کشسان چیست و چگونه انجام می شود؟

در پاسخ به سوال چاپ دو رو سقف کشسان چیست می توان گفت چاپ دو رو سقف کشسان جدیدترین متد چاپ روی این متریال مدرن است. افراد زیادی مطرح کرده اند که ممکن است از ظاهر تصویر چاپ شده روی سقف پس از مدتی خسته شوند یا احتیاج به تنوع در تصویر داشته باشند. لابل برای تنوع و زیبایی بیشتر سقف های شما چاره ای جدید اندیشیده است. با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها، می توان تنوع را به خانه های شما آورد. با این نوع چاپ می توان جلوه ای جذاب را روی سقف به وجود آورد. در این نوع چاپ شما با روشن کردن نورپردازی پشت سقف تصویری می بینید که با خاموش کردن آن، تصویر محو می شود.

اما چاپ دو رو سقف کشسان به چه صورت است؟ در چاپ دو رو با استفاده از چاپ UV دو طرف سقف چاپ صورت می گیرد. البته به این شکل نیست که دو تصویر کاملا مجزا روی سقف چاپ شود. در تصویر زیر می بینید که ارتباط بین تصاویر باید به چه شکلی باشد که به زیبایی تصاویر زیر و رو دیده شوند. در تکنولوژی چاپ دو رو می توان با خاموش و روشن کردن سقف تصاویر متفاوتی را روی سقف دید. این تصویر متفاوت در اصل تصویر چاپ شده بر پشت سقف کشسان است.

چاپ دو رو سقف کشسان هنگام خاموش و روشن کردن نورپردازی:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
سقف کشسان

سقف کشسان

سقف کشسان به پوشش های سقفی گفته می شود که از جنس پی وی سی غیر قابل اشتعال و ضد رطوبت ساخته می شود. این سقف های مدرن چندی است که وارد ایران شده و به دلیل مزایای زیاد و کاربردهای فراوان جایگاه خود را در بین انواع سقف کاذب تثبیت کرده اند. سقف های کشسان لابل هم به نوعی سقف کاذب محسوب می شوند. این سقف با فاصله 15 الی 20 سانتی از سقف اصلی نصب می شوند. در ادامه در مورد جنس و انواع سقف کشسان، ابزار، نصب و غیره مطالبی را می خوانید.

جنس سقف کشسان

جنس پارچه سقف کشسان از %90 PVC و 5% پلاستی سایزر و %5 افزودنی های مجاز تشکیل می شود. پلاستی سایزر موجود در سقف کشسان موجب ایجاد ویژگی کشسانی در آن می شود. ضخامت سقف کاذب کشسان از 0.8 تا 1 میلی متر بوده و جزو متریال بسیار نازک و سبک ساختمانی است. این سقف ها به دلیل وجود زینک اکساید، که کشنده و از بین برنده باکتری وقارچ است، آنتی باکتریال محسوب  می شوند. همچنین به علت فراوانی کلر در فرمولاسیون آن، سقف کشسان ضد اشتعال است.

انواع سقف کشسان

سقف کشسان به انواع ساده، چاپی، حجمی و اپلای دسته بندی می شود. از انواع سقف کاذب کشسان در زیر تصاویری را به همراه توضیحات آن مشاهده می کنید.

سقف کشسان ساده

سقف کشسان ساده شامل سقف کشسان مات، ساتن، لاکر، ترنسپرنت و برلیانت می شود. سقف ساده از نظر قیمت سقف کشسان در رنج مناسب تری نسبت به انواع دیگر سقف کاذب کشسان قرار دارد. در زیر نمونه هایی از این سقف ها را می بینید.

سقف مات

این نوع سقف دارای سطح ناصاف و دندانه دندانه است. همچنن نور را از خود به خوبی عبور می دهد و قابلیت چاپ دارد. عموما سقف مات را برای فضایی با دکوراسیون کلاسیک و رومی در نظر می گیرند. چاپ تصاویری چون نقاشی های اساطیری، کلاسیک و اورنومنت روی این سقف زیبایی چندین برابری دارد. به عبارت دیگر نقاشی ها اصالت و قدمت خود را روی این سقف حفظ می کنند. سقف مات بدون چاپ با نورپردازی بیرونی نیز بسیار ساده و در عین حال شکیل است. این نوع سقف با دکوراسیون مینیمال و مدرن به زیبایی هماهنگ می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل