هیومن پارک تهران، سفری علمی و اسرار آمیز به اعماق بدن انسان را فراهم می آورد. بدن انسان دارای شگفتی های زیادی است که در هیومن پارک تهران تلاش شده است آن را بزرگتر از اندازه های واقعی و با جزئیاتی همچون رنگ، ظاهر، ابعاد اعضای بدن به نسبت یکدیگر و …  با هدف شناساندن بدنی که حیات ما را فراهم می آورد، ساخته شود. هیومن پارک جدیدترین و پیشرفته ترین پارک موضوعی ایران است و بزرگترین و کامل ترین پارک بدن انسان در آسیا نیز می باشد.

اجرای سقف لابل در هیومن پارک تهران

اجرای سقف لابل در هیومن پارک تهران و در بخش های کبد و کلیه به وضوح قابل مشاهده است. در تمامی بخش های کبد و کلیه در هیومن پارک تهران از متریال لابل استفاده شده است. در اجرای این بخش ها متریال ساتن صورتی رنگ برای نشان دادن ظاهر و رنگ این قسمت های بدنبه کار برده شده است.

متریال ساتن لابل

متریال ساتن لابل یکی از انواع متریال های پرطرفدار لابل است که هم به صورت ساده و هم به شکل چاپی مورد استقبال مردم قرار گرفته است. متریال ساتن لابل سطحی نسبتا براق دارد و نور را به خوبی از خود عبور می دهد. به همین دلیل می توان از نورپردازی پشت سقف در سقف ساتن لابل استفاده کرد. سقف ساتن لابل برای چاپ تصاویر دلخواه نیز متریالی بسیار مناسب است.

برای نصب سقف کشسان لابل کافی است ابتدا نمونه کارهای اجرایی لابل را مشاهده نمایید. سپس بعد از پر کردن فرم موجود در صفحه ثبت سفارش، منتظر تماس همکاران ما باشید. شما می توانید از مشاوره کوتاه در مورد انواع سقف کشسان و ویژگی های آن ها بهره مند شوید. همکاران ما به شما کمک می کنند انتخاب درستی به هنگام خرید سقف کشسان داشته باشید.