از آنجاییکه متریال لابل محصولی نسبتا جدید و منحصر به فرد است هنوز قابلیت های آن به خوبی در بین مردم شناخته شده نیست. اما این متریال دارای قابلیت های فراوانی است. خلاقیت داشتن برای استفاده از متریال لابل می تواند تاثیر فوق العاده ای بر طرح نهایی داشته باشد. به طوری که می توان گفت قابلیت های بالقوه ی این متریال هنوز شناخته شده نیست و تنها با خلاقیت شما عزیزان می تواند عملی شود. اما با سقف کشسان لابل چه کارهایی می توان کرد ؟ در این مطلب می توانید قابلیت های سقف کشسان را ببینید.

با سقف کشسان لابل چه کارهایی می توان کرد

اولین قابلیتی که از متریال لابل در ذهن ها تداعی می شود، به عنوان سقف کاذب است. این متریال در وهله اول برای سقف منازل و به عنوان متریالی تزیینی برای دکوراسیون داخلی استفاده می شد. البته استفاده از متریال لابل به عنوان سقف همچنان کاربرد محوری این متریال است. می توانید سقف لابل را در بناهای مشهوری مانند سالن آمفی تئاتر وزارت کشور مشاهده نمایید. رستوران ها، بیمارستان ها، پارک های آبی و بسیاری از منازل مسکونی از جمله فضاهای پرطرفدار برای نصب سقف لابل هستند.

از این متریال به عنوان سقف کاذب اصلی و سقف تزیینی در کنای پنل های گچی نیز بسیار مرسوم است. در نمونه های زیر می توانید برخی از خلاقیت های انجام شده با سقف لابل را مشاهده نمایید. همانطور که مشاهده می کنید می توان متریال لابل را به شکل حجم های مختلفی در آورد. این حجم ها به شکل موجی در استخرها طرفداران زیادی دارد.

در تصویر زیر سقف ترنسپرنت لابل را مشاهده می کنید. برای کم کردن از سادگی این سقف به جای چاپ می توان زیر سقف از گل و برگ هایی استفاده کرد. به این شکل زیر سقف گلبرگ ها را ریخته و سپس سقف را نصب می کنیم. این نوع سقف یکی از خلاقیت های مثال زدنی انجام گرفته با سقف لابل است.

دیوارپوش کشسان لابل

می توان گفت استفاده از متریال لابل به عنوان پوشش دیوار کمی بعد از سقف در بین مردم رایج شد. از آنجایی که می توان پشت دیوارپوش لابل نورپردازی با روش های متنوعی را اجرا کرد، دیوارپوش کشسان به سرعت جای خود را در فروشگاه ها باز کرد. زیرا با چاپ تصویر محصول و در ابعاد بزرگ می تواند تجربه ای متفاوتی به بیننده داده و موجب شود فروشگاهی روشن و جذاب در ذهن مشتریان بماند.

سازه های نمایشگاهی لابل

سقف کشسان لابل را می توان برای ساخت غرفه در نمایشگاه های مختلف و برای ارائه ی محصولات نمایشگاهی استفاده کرد. مزیت اصلی این نوع پوشش در نمایشگاه ها وزن بسیار سبک آن است، به طوری که متریال لابل در هر متر مربع تنها 200 گرم وزن دارد. این ویژگی متریال کشسان لابل را به متریالی مورد علاقه برای ساخت غرفه تبدیل می کند. امکان اجرای نورپردازی مخفی (پشت متریال) نیز یکی دیگر از ویژگی های موثر لابل برای نمایشگاه ها است.

اما برای پاسخ به این سوال که با سقف کشسان لابل چه کارهایی می توان کرد همچنان محدود به چند قابلیت ساده نمی شود. طراحان در حال استفاده از این متریال به شکل های متفاوتی هستند. برای دریافت اطلاعات در مورد سقف کشسان و نحوه سفارش می توانید فرم موجود در صفحه ثبت سفارش را تکمیل نمایید. همکاران ما ظرف 24 ساعت با شما تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر