در مطلب ” سقف کشسان لابل در هتل قصر بوتانیک ” می خوانید که چگونه می توان از سقف لابل در دکوراسیون داخلی هتل ها و مراکز تجاری مهم استفاده نمود. در دکوراسیون داخلی هتل ها، استفاده از لوازم دکوراسیون متناسب با نوع و سبک طراحی داخلی رستوران بسیار مهم است. با اینکه ایجاد تضاد و کنتراست در دکوراسیون داخلی می تواند در جلب توجه مخاطب  نقش مهمی ایفاء نماید، ترکیب و هارمونی مناسب در هر مکانی حرف اول را می زند. زیرا تناسب در هر محیطی مورد قبول سلایق مختلف است و چالش کمتری را با خود به همراه دارد. به همین دلیل در محیط هایی که در آن آمد و شد افراد مختلف زیاد است، بهتر است نحوه ی چینش به گونه ای باشد که افراد با نظرات مختلف، دیدی مثبت به آن داشته باشند.

دکوراسیون داخلی هتل ها

اما آیا دقت زیاد در دکوراسیون داخلی ضروری است؟ باید در جواب گفت که همه روزه مراکز روانشناسی اقتصادی در حال گزارش یافته هایی هستند که نشان می دهد دکوراسیون داخلی تا حد زیادی می تواند روی جلب بازخورد های مثبت از مشتری ها تاثیر بگذارد. از آنجایی که رشد روزافزون گردشگری موجب سودآوری تجارت های مرتبط با آن شده است، هتل ها نیز تبدیل به اماکن تجاری بسیار پرسودی شده اند. اما لازمه ی سودآوری از هتل ها،ایجاد شرایط مناسب و همگام با استاندارد های جهانی است. هتل 5 ستاره قصر بوتانیک یکی از هتل های مجلل شمال کشور است که در یک باغ 4 هکتاری با امکانات منحصر بفرد واقع شده است.

سقف کشسان لابل در هتل قصر بوتانیک

تناسب المان های مختلف و تلاقی آن ها با المان های مدرن در دکوراسیون داخلی این هتل، به زیبایی به چشم می خورد. برای برجسته کردن رنگ و بوی سنتی در رستوران این هتل، از سقف کشسان لابل در لابی استفاده شده است. سقف چاپی لابل امکان ایجاد این هماهنگی را دارد. با انتخاب طرح چاپ روی سقف کشسان لابل می توانید به راحتی طرح و رنگ مورد نظر خود را در یک فضا برجسته کنید. اگر می خواهید به مبلمان راه راه شما توجه بیشتری شود می توانید طرح آن را با دیوارپوش یا سقف لابل ست کنید.

همانطور که در تصاویر مشاهده نمودید طرح های سنتی ایرانی با ترکیب رنگی ویژه ی آن در رستوران هتل قصر بوتانیک به چشم می خورد. همان تصویر در لابی هتل نیز با استفاده از سقف کشسان تکرار شده است. سقف کشسان لابل در هتل قصر بوتانیک نمونه بارزی از ترکیب و هماهنگی دکوراسیون داخلی با سقف لابل است.

سقف کشسان لابل

برای دریافت اطلاعات در مورد سقف کشسان و نحوه سفارش می توانید فرم موجود در صفحه ثبت سفارش را تکمیل نمایید. همکاران ما ظرف 24 ساعت با شما تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

طراحی غرفه های متفاوت لابل

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

دریافت اطلاعات بیشتر