تولید کننده سقف کششی در خاورمیانه

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

کاربرد سقف کشسان چیست

کاربرد سقف کشسان چیست

سقف کشسان را به دلیل فاکتورهای کاربردی و تخصصی متنوع در فضاهای داخلی مختلف نصب می کنند. این فاکتورهای ویژه موجب شده است این سقف کاذب علاوه بر مصارف دکوراتیو، مصارف مختلفی از جمله ایمنی، بهداشت، بهینه سازی ساختمان سازی و … داشته باشد. در این مطلب می خوانید که کاربرد سقف کشسان چیست و چه مزایایی دارد.

پوشاننده ایرادات و تاسیسات سقف

سقف کشسان را می توان به عنوان پوشش زیبایی در نظر گرفت که تمامی ترک ها، لکه های ناشی از تجمیع رطوبت، سایه روشن ناشی از رنگ کردن غیراصولی سقف و … را می پوشاند. در اماکنی که سقف آن ها دارای سیم کشی و تاسیسات بسیاری است، کاربرد این سقف به عنوان پوشاننده، قدرت خود را به خوبی نشان می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
آشنایی باسبک های مختلف دکوراسیون داخلی

آشنایی باسبک های مختلف دکوراسیون داخلی

برای آشنایی با سبک های مختلف دکوراسیون داخلی ابتدا لازم است که طراح شما کارایی محیط را در نظر بگیرد و سپس به کارفرما نوع و سبک دکوراسیون داخلی مختلف را پیشنهاد بدهد. آشنایی با سبک های مختلف دکوراسیون داخلی می تواند به بهتر تصمیم گرفتن افراد در خرید لوازم خانه، انتخاب رنگ آن ها و نحوه چیدمان داخلی کمک کند. اما اکثر افراد با سبک های مختلف دکوراسیون داخلی آشنایی چندانی ندارند. به همین دلیل این مطلب را برای آگاهی افراد و انتخاب اصولی دکوراسیون داخلی گرد آورده ایم.

سبک های مختلف دکوراسیون داخلی مدرن در مقابل دکوراسیون امروزی (contemporary)

بر خلاف تصور، سبک مدرن به معنای دکوراسیون امروزی نیست. سبک دکوراسیون مدرن به دکوراسیون رایج در دهه 1950 تا 1960 بر می گردد که بیشتر شامل آیتم های دکوراتیو طبیعی مربوط می شود. برای مثال چوب و نمای چوبی یکی از پرطرفدار ترین جنس های موجود در خانه های مدرن است. در حالی که جنس دکوراسیون امروزی یا معاصر معمولا از فلزات و شیشه است.

رنگ های استفاده شده در دکوراسیون امروزی بیشتر طیف رنگی مشکی، سفید و طوسی را شامل می شود و اگر هم رنگ خاصی به آن اضافه شود عموما تن خالص و اشباع  شده ای مانند قرمز خالص، نیلی یا نارنجیاست. رنگ های طراحی مدرن دارای رنگ زمینی و تناژ رنگ های زنگاری، فیروزه ای، سبز-قهوه ای و زیتونی هستند. تفاوت در این دو را در تصاویر زیر بررسی کنید:

طیف رنگی در دکوراسیون مدرن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
خلاقیت با سقف کشسان ترنسپرنت لابل

خلاقیت با سقف کشسان ترنسپرنت لابل

سقف های کشسان لابل به دو دسته چاپی و غیر چاپی تقسیم می شوند. در دسته سقف های غیر چاپی لابل می توان از سقف های ساده ای مانند لاکر، مات، ساتن، گلکسی، برلیانت و ترنسپرنت نام برد. در بین پارچه های ساده، پارچه کشسان ترنسپرنت نورپردازی پشت سقف را تا حد بالاتری از خود عبور می دهد. در نتیجه نور محیط را به اندازه مورد نیاز تامین می کند. همین ویژگی گذرنور بالا در سقف کشسان ترنسپرنت به طراحان داخلی این اجازه را می دهد که تنها با نصب سقف ترنسپرنت در مساحت کمی از سقف هم زیبایی را به محیط هدیه دهند و هم نور محیط را تامین کنند. از طرفی امکان خلاقیت با سقف کشسان ترنسپرنت لابل نیز وجود دارد.

خلاقیت با سقف ترنسپرنت لابل

در تصاویر زیر میبینید که چگونه می توان طرح های مختلفی را با استفاده از سقف کشسان ترنسپرنت روی سقف و دیوار ایجاد کرد. نکته جالب توجه اینجاست که سقف کشسان ترنسپرنت لابل حتی به شکل همین خطوط باریک، تامین کننده بخش قابل توجهی از نور محیط است.

1- طرح جالب عنکبوت روی سقف کشسان لابل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
ایده های متفاوت برای طراحی سقف

ایده های متفاوت برای طراحی سقف

اگر در حال تغییر دکوراسیون منزل خود هستید و یا از سقف های گچی و سقف کناف ساده خود خسته شده اید، این ایده های متفاوت برای طراحی سقف را از دست ندهید.

سقف تیغ ماهی

طراحی زیبای این سقف از جنس چوب و به شکل تیغ ماهی است. این سقف بدون تردید تمام نظرات را به خود جلب می کند. استفاده از طرح های نوین و متفاوت را به افرادی که سقف های یکنواخت دارند پیشنهاد می کنیم. در تصویر زیر می بینیم که دکوراسیون مینیمال این سالن، فضای کافی برای استراحت چشم دارد و شبیه به سبک های مینیمال کلیشه ای نیست. نوآوری در طراحی داخلی منزل و پیروی از سبک های موجود می تواند یکدستی و یکپارچگی خوبی به منزل شما ببخشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
سقف کشسان لابل در پروژه های ساختمانی بزرگ

سقف کشسان لابل در پروژه های ساختمانی بزرگ

در پروژه های بزرگ ساختمانی، در وهله اول کیفیت و سپس سرعت انجام کار بسیار مهم است. علاوه بر آن امکان نصب و تعبیه دریچه های مختلف برای  نصب لوستر، سیستم اطفای حریق، فن کوئل، چیلر و غیره نیز عامل مهمی است. اما چرا از نظر کارشناسان ما استفاده از سقف کشسان لابل در پروژه های ساختمانی بزرگ بهترین گزینه است؟

مدتی است که سقف کشسان به عنوان متریالی مناسب برای نصب در پروژه های ساختمانی بزرگ مورد توجه کارفرمایان قرار گرفته است. کارفرمایان سقف کشسان لابل جزو موسسان و صاحبان مراکز خرید و دفاتر و اداره ها تا ساختمان های بزرگ دولتی مانند ساختمان وزارت کشور می باشند به همین دلیل انتخاب متریال برای استفاده در اماکن این چنینی دارای حساسیت های بیشتری نسبت به منازل مسکونی است. جالب است بدانید برخی بیمارستان ها، داروخانه ها و درمانگاه های معتبر و شناخته شده کشورمان برای سرعت بخشیدن به روند ساخت، آماده سازی و دکوراسیون داخلی از این متریال استفاده کرده اند که تصاویر برخی از آن ها را در ادامه این مطلب خواهیم دید. اما چرا از نصب سقف کشسان در پروژه های بزرگ ساختمانی استقبال می شود؟ دلیل آن را در ادامه می خوانید.

نصب سریع، اشغال حداقلی فضا

سقف کشسان لابل در مدت زمانی بسیار کوتاه آماده و به مشتری تحویل داده می شود. تیم اجرایی لابل توانایی اجرای روزانه تا 300 متر مربع از سقف را دارند. علاوه بر آن، حداقل فضای اشغال شده توسط سقف کشسان 3 سانتی متر است در حالی که این میزان در سقف کاذب کناف حداقل 10 سانتی متر می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
سقف های قدیمی، مشکلات سقف های گچی

سقف های قدیمی، مشکلات سقف های گچی

اگر سقف خانه شما از گچ باشد به احتمال زیاد با مشکلات زیادی از قبیل رطوبت زدگی، تغییر رنگ بر اثر رطوبت، ریزش گچ از قسمت رطوبت زده، رنگ کردن غیر اصولی سقف و … مواجه شده اید. این سقف های گچی قدیمی مشکلاتی را با خود به همراه دارند. متاسفانه مشکلاتی از این قبیل هم ظاهر خانه را زشت و بد شکل می کنند و هم رفع و تعمیر آن ها هزینه های بالا و مداوم دارد.

در اینجا چند نمونه از مشکلات سقف ها را به همراه راه حل آن ها مشاهده می کنید.

رطوبت سقف و مشکلات سقف های گچی

یکی از قدیمی ترین مشکلات سقف که تقریبا تمامی خانواده ها درگیر آن بوده اند، رطوبت زدگی و نم سقف است. رفع نم و رطوبت سقف عموما با استفاده از کندن سقف و دسترسی به تاسیسات و لوله های شکسته سقف انجام می شود. این کار زمان بر، پر هزینه است و موجب کثیفی و آلودگی منزل می شود. با این وجود امکان بروز مجدد این مشکل همچنان وجود دارد. نم و رطوبت سقف موجب ایجاد لکه های زرد رنگ روی سقف می شود. این مشکل موجب ریزش گچ از قسمت های نم زده نیز می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
دیوارپوش کشسان

دیوارپوش کشسان

در این مطلب با اشکال قابل طراحی با پارچه کشسان آشنا می شوید. علاوه بر سقف های کشسان، با استفاده از پارچه های پی وی سی می توان اشکال متفاوتی ازجمله طرح های استوانه ای برای ستون، انواع سازه های نمایشگاهی و انواع دیوارپوش کشسان را ساخت.

سقف کشسان لابل به علت وزن بسیار کم (حدود 150 گرم در متر مربع) و عدم نفوذپذیری نم و رطوبت متریالی بسیار مورد توجه در منازل  و محیط های کاری است. رشد استفاده از سقف کشسان (کششی) و تنوع کاربری پارچه های پی وی سی کشسان موجب استقبال زیادی از این نوع متریال شده است. استفاده از سقف کشسان به عنوان دیوارپوش به دلیل امکان نورپردازی پشت آن، یکی از عوامل مهم زیباسازی فضای داخلی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
چرا سقف کشسان لابل ضد اشتعال است؟

چرا سقف کشسان لابل ضد اشتعال است؟

ویژگی ضد حریق سقف کشسان موجب شده است استقبال زیادی از سقف کشسان در محیط هایی با نیاز به امنیت بالا صورت گیرد. اما ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که چرا سقف کشسان لابل ضد آتش است؟ و در اصل، معنای ضد آتش بودن یا همان ضد اشتعال بودن چیست؟

سقف کشسان ضد اشتعال به چه معنی است؟

وقتی می گوییم سقف لابل مقاوم در برابر اشتعال است، به این معنی نیست که این سقف به هیچ وجه آتش نمی گیرد، بلکه به این معنی است که متریال و مواد اصلی سقف لابل به صورتی هستند که آتش زا و یا تشدید کننده آتش نیستند. این سقف در برابر اشتعال، ویژگی مقاومتی از خود نشان می دهد و از انتشار و شعله کشیدن هر چه بیشتر آتش جلوگیری می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل
خانه مدرن با سقف اپلای لابل

خانه مدرن با سقف اپلای لابل

سقف اپلای لابل جزو جدیدترین انواع سقف کاذب کشسان است. سقف اپلای از دو لایه پارچه پی وی سی کشسان تشکیل می شود. لایه زیرین و لایه رویی که معمولا به شکل مرتب و یا نا مرتبی برش های دایره ای و بیضی شکل دارد. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید، این سقف ها ظاهری جذاب و عجیب به محیط کار و یا محل زندگی شما می بخشند. در این مطلب برای شما می نویسیم که چطور خانه مدرن با سقف اپلای لابل ممکن می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه صنعتی لابل