داشتن تعدد در انتخاب و قدرت تصمیم گیری برای هر فردی جزو مهم ترین اولویت ها است. سقف کشسان با داشتن تنوع بالا در جنس و رنگ، انعطاف پذیری، قابلیت شکل دهی بالا و …به شما قدرت انتخابی مثال زدنی می دهد. در اصل بهتر است اینطور بگوییم که هیچ طرح و مدلی وجود ندارد که با سقف کشسان لابل آن را نتوان طراحی کرد. سقف کشسان لابل را می توان در زیبایی و تنوع بی نظیر دانست. در ادامه این مطلب ایده های ناب برای نصب سقف کشسان در منزل را به شما با تصویر نشان می دهیم تا با گستره ی پهناور این سقف بیشتر آشنا شوید.

در تصاویر زیر نمونه هایی از طرح های قابل اجرای سقف کشسان را مشاهده می نمایید. در این تصاویر شما می بینید که سقف های کشسان تا چه حد قابلیت شکل پذیری و فرم دهی دارند. تنها کافی است طرح و شکلی را در ذهن خود تصور کنید، لابل آن را برای شما اجرای خواهد کرد. شاید این ایده های ناب برای نصب سقف کشسان در منزل بتواند شما را در انتخاب سقف راهنمایی کند.

سقف چند سطحی، خلاقیت در چند سطح

با استفاده از قابلیت سقف کشسان برای اجرا در چند سطح می توانید انواع طرح های چند سطحی را در سقف خانه اجرا نمایید. تصاویر زیر را ببینید تا قابلیت این سقف ها را بیشتر ببینید. در زیر سقف چند لایه با استفاده از سقف لاکر و مات را ملاحظه می فرمایید. قسمت آینه ای مانند، سقف لاکر نامیده می شود که دکوراسیون محیط را در خود منعکس می کند. این ویژگی باعث بزرگ نشان دادن فضای درونی می شود. سطوح دیگر این سقف از جنس مات هستند. سقف مات سقفی ساده و بسیار شکیل است. ترکیب این سقف ها در کنار هم زیبایی منزل و سقف شما را چندین برابر می کند.

ترکیب سقف لاکر (آینه ای) و سقف مات

در تصویر زیر نیز سقف اپلای را مشاهده می نمایید. سقف اپلای یا سقف چند لایه یکی از جدیدترین تکنولوژی های سقف کشسان است. این تکنولوژی تنها در اختیار گروه صنعتی لابل در ایران است. نمونه های دیگر این سقف را می توانید از طریق لینک سقف اپلای مشاهده نمایید.

سقف اپلای در چند لایه، مناسب سقف های بلند

سقف سفید مات، ساده، شیک

اگر فردی ساده پسند هستید می توانید از سقف سفید مات استفاده کنید. این سقف در عین سادگی سقفی شیک و ارزان قیمت است. سقف سفید مات جایگزین بسیار مناسبی برای پنل های گچی است. شما می توانید آن را با قیمت مناسب و بدون نوسان قیمت و با سرعت تحویل بسیار بالا تهیه نمایید. سقف سفید مات در سقفواره پاییزه لابل با قیمت بسیار مناسب به افراد عرضه می شود. می توانید با تماس با شماره 09901404006 از قیمت این سقف ها مطلع شوید.

سقف مات، جایگزین مناسبی برای پنل های گچی

دنیای چاپ را دست کم نگیرید!

نگذارید طرح های چاپی استفاده شده در خانه شما، کلیشه ای باشد.این طرح ها را می تواند در هر جایی دید. طرح مورد نظر خود را که ارتباط شخصی به شما و خانه خودتان دارد را چاپ کنید. می توانید یک نقاشی معروف یا طرحی از کهکشان را در خانه داشته باشید. نمونه های زیر، تصاویر خلاقانه چاپی هستند. در زیر طرح چوب را می بینید. شما به زیبایی می توانید با این طرح، فضای خانه را گرم و دلنشین کنید. طرح چوب در ویلاهای ساحلی طرفداران زیادی دارد.

چاپ طرح چوب

چاپ طرح گل، هماهنگ با سرویس خواب و دیوار

برای اطلاع از قیمت سقف ها و دریافت مشاوره برای انتخاب طرح مناسب برای خانه خود می توانید با شماره 09901404006 تماس حاصل نمایید. شما همینطور می توانید از طریق فرم موجود در صفحه ثبت سفارش با همکاران ما در ارتباط باشید. برای مطالعه بیشتر به قسمت مطالب مرتبط مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط:

سقف کشسان چیست؟

تفاوت سقف کاذب کششی با پنل های گچی و رابیتس

مقایسه نصب انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

جذابیت های مدرن ترین سقف کاذب، سقف کشسان

طراحی داخلی متناسب با فصل پاییز

مزایای سقف کشسان