همه ساله شرکت “پنتون” رنگی را تحت عنوان رنگ سال انتخاب می کند که آن رنگ بخصوص تبدیل به ترند جهانی سال می شود. رنگ سال 2018 مصادف با نوروز 97 از طرف این موسسه “بنفش” نام گذاری شده است. این رنگ زیبا در سالیان قدیم رنگی کمیاب بوده است و به همین جهت قیمت بالایی داشته و تنها خانواده های اشرافی قادر به خرید و استفاده از آن بوده اند. این رنگ زیبا در اکثر فرهنگ ها نماد اصالت، آزادی تفکر، خلاقیت و هوش است. در این مطلب تمامی راه هایی را که می توانید از طریق آن رنگ سال را به خانه خود بیاورید، برای شما گرد آورده ایم. شاید با خود بپرسید بهترین روش استفاده از رنگ سال 2018 در دکوراسیون داخلی چیست؟ با ما همراه باشید.

سرویس بهداشتی به رنگ بنفش

رنگ بنفش در سرویس بهداشتی و حمام بسیار به ندرت استفاده می شود. به همین دلیل یکی از راه هایی که می توانید با رنگ بنفش نگاه مخاطب را جذب کنید، استفاده از آن در مکان هایی است که انتظارش نمی رود، مانند همان سرویس بهداشتی و حمام. در بالا اشاره کردیم که رنگ بنفش نشان دهنده خلاقیت است. استفاده از رنگ بنفش در سرویس بهداشتی و حمام یکی از کارهای خلاقانه ای است که می توانید در سال 2018 انجام دهید.

 

دکوراسیون خانه با رنگ سال 2018

 

بنفش پر رنگ، مناسب برای دکوراسیون مینیمال

اگر طرفدار سبک مینیمال هستید، این نوع طراحی دکوراسیون برای شما بسیار مناسب است. هر رنگ سالی که شرکت پنتون اعلام می کند، گزینه ای عالی برای دکور مینیمال است. رنگ بنفش پررنگ یکی از رنگ های بسیار تند و جذابی است که ترکیب فوق العاده ای در کنار رنگ های خنثی مانند رنگ های کرمی و رنگ چوب به وجود می آورد. ترکیب مینیمالی به همراه تنها چند آیتم بنفش پر رنگ (مانند تک مبل، صندلی و یا یک قسمت دیوار)، تمام نگاه ها را جذب خود می کند و در عین سادگی، به منزل شما زیبایی خاصی می بخشد.

 

دکوراسیون خانه با رنگ سال 2018

 

رنگی پر طراوت برای دیوار اتاق خواب

طراحان مطرح و پیشروی اروپایی از مردم می خواهند که کمی پر دل و جرئت تر باشند و در دکوراسیون اتاق خواب خود از رنگ های تیره نیز استفاده کنند. بر خلاف آنچه تا به حال در مورد رنگ های تیره شنیده ایم، این رنگ ها نه تنها فضای اتاق را پر از استرس نمی کنند بلکه حتی فضای اتاق را ریلکس کرده و انرژی مثبت بالایی نیز به همراه دارند. رنگ های تیره موجب افسردگی نمی شوند و استایل ویژه و منحصر به فردی به اتاق می دهند. در تصویر زیر می توانید ترکیب جالبی از سایه های مختلف بنفش به همراه نارنجی را به شکل اشکال هندسی ببینید.

ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید ....

استفاده از رنگ بنفش در دکوراسیون