اعطای نمایندگی سقف های کشسان . آیا می خواهید یک مسیر جدید را در کسب و کارخود باز کنید؟ آیا می خواهید طیف گسترده و وسیعی از محصولات، لیست خدمات، و رقابت با آخرین فن آوری ومواد را در کسب و کار خود ایجاد کنید ؟

شرکت لابل شما را دعوت به همکاری با شرکت های طراحی و معماری و ساخت می کند.

ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان سقف های کاذب با کیفیت بالا فیلم پی وی سی هستیم که ازبرند های پیشرو اروپایی استفاده می کنیم.  سقف ما از کیفیت بالا و برند های معروف پی وی سی جهان مانند   ALKOR DRAKA فرانسه  و   RENOLIT   آلمان    با عرض ۱٫۵ تا ۵ متر ساخته شده است. طیف گسترده ای از رنگ ها و سایه ها از فیلم های پی وی سی (بیش از۱۵۰ نوع) و تجربه کارشناسان حرفه ای به ما اجازه ساخت و  نصب سقف کاذب با هر گونه پیچیدگی و با امکانات تقریبا نامحدودی در طراحی داخلی را میدهد.

شرکت لابل به طور مداوم  در حال افزایش طیف وسیعی از محصولات و بهبود تولید و فن آوری است.  شرکت ما قادر به تولید و پاسخگویی هرگونه سفارش دراندازه های مختلف در کوتاه ترین زمان و بدون افت کیفیت است.

 

مزایایی که شما با اخذ نمایندگی سقف های کشسان دریافت می کنید:

۱-    سود دهی بالا

۲-    حداقل هزینه برای شروع یک کسب و کار

۳-    آموزش و مشاوره

۴-    تبلیغات و پشتیبانی فنی

۵-    طیف گسترده ای از فیلم ها و فاکتورها.

۶-    قیمت های رقابتی.

۷-    کوتاه ترین زمان تولید

۸-     فرایند چاپ روی سقف های کاذب

۹-    دریافت تمامی گواهینامه های مورد نیاز

۱۰-  گارانتی ۱۰ ساله

۱۱- حمل و نقل و تحویل به موقع و مناسب برای شما

 

ما تلاش خود را در راحتی و سود آور بودن کار با نمایندگی ها میکنیم و شما با خیال راحت می توانید روی تجربه و حرفه ما تکیه کنید.

 

 

به منظور دریافت اطلاعات لازم و برای تبدیل شدن به یک فروشنده از لابل ، عدد 30 را به شماره 09901404007 ارسال کنید. و یا با شرکت لابل در تماس باشید:
شماره تماس: 01732333444 (10خط)

 

مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستیم.

 

سایت رسمی شرکت لابل :

labell.ir